Bestellen en bezorgen

Bestellen & Betalen & Bezorgen
Mijn keramiek is met zorg uitgekozen en wordt natuurlijk dan ook met de grootste zorg naar jou toegestuurd. Stevig verpakt lever ik jouw bestelling bij Postnl af.
Je kunt normaal gesproken binnen 3 werkdagen van je bestelling genieten!

De verzending zal zo milieuvriendelijk mogelijk plaatsvinden. Ik maak gebruik van kraftpapier en biologisch afbreekbare noppenfolie, en mochten luchtkussens
echt nodig zijn, maak ik gebruik van reeds gebruikte.

PakketVoorbeeldUiteraard blij ik afhankelijk van de leversnelheid van PostNL, maar mijn ervaring, na meer dan 500 verzendingen in binnen-, en buitenland is,
dat zij hun afgesproken aflevertijden  waar kunnen maken!

Mocht het bestelde artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan neem ik direct contact met je op over de termijn waarop ik jouw bestelling kan leveren.

De bezorger van PostNL biedt de bestelling aan op het afleveradres.

Een overzicht van de verzendkosten binnen europa vind je hier.

Een bestelling plaatsen
Bestellen bij LeukvanLinda.nl gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit duidelijke stappen. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar uw wensen aanpassen.

1.   Selecteer uw producten
o   Met de knop bestellen voegt u een product toe aan uw winkelwagen.
o   Met de knop in winkelwagen plaats u het product in de winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.
o   Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.
o   Klaar met winkelen? Klik dan op bestelling afronden.

2.   Voer uw adresgegevens in
o   In het scherm Betaalgegevens kunt u uw adresgegevens of een alternatief afleveradres invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
o   Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op Verder.

3.   Bevestig uw bestelling
In deze stap krijgt u een overzicht van uw bestelgegevens.
o   Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop Bevestig bestelling.
o   Wilt u iets wijzigen? Klik dan op Wijzig bestelling en pas uw bestelling aan.

Betalen

Leukvanlinda biedt meerdere mogelijkheden om te betalen.

Nederland  BelgieDuitsland
PaypalPaypalPaypal
IdealIdealIdeal
Onder rembours Mister CashSofort Banking
Ing home’payEPS
Mister CashSofort Banking
Giropay

Voor Overige landen geldt de mogelijkheid om met PayPal te betalen.

Orderstatus per e-mail
Na uw bestelling wordt u via e-mail op de hoogte gehouden.

Orderbevestiging
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, ontvangt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van de bestelinformatie.

Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken via info@leukvanlinda.nl.

Verzendbevestiging
Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u hiervan een e-mail.

Verzenden & Bezorgen

Verzendkosten
Gratis verzending bij een bestelling boven de € 50,00.  Alleen geldig voor verzendingen binnen Nederland. 
Voor Duitsland en België geldt, gratis verzending bij een bestelling boven de € 100,00.
De verzendtarieven vind je bij het uitchecken. Voor Nederland is het tarief € 4,95.
De bezorging van de door u bestelde artikelen wordt verzorgd door PostNL

Deze tarieven zijn alleen geldig binnen Nederland.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Uiteraard kunt u uw bestelling ook op een ander adres dan uw factuuradres laten bezorgen. Tijdens het afronden van de bestelling heeft u de mogelijkheid om een factuuradres en verzendadres op te geven. Dit kunt u te allen tijde aanpassen. Hierdoor hebt u de vrijheid om de ene keer uw bestelling te laten bezorgen op uw thuisadres en de volgende keer op bijvoorbeeld uw werkadres.

Let op: Na het definitief plaatsen van uw bestelling kunt u het afleveradres niet meer wijzigen. Wij kunnen dit niet meer voor u aanpassen.

Stappenplan ruilen en retourneren
 Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.
 1.  Vult u een .retouraanvraag in op onze website, u vindt deze onder het kopje retourneren onderaan de website.
 2.  U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
 3.  U ontvangt via e-mail of telefonisch instructies voor de verzending van het artikel.
 4.  Na ontvangst van uw zending, sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail .
 5.  Wij  storten het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug .

Kosten
De kosten voor het retour sturen van een artikel zijn voor uw eigen rekening.